Sunday 18 August 2013

Part time lover - පළමු දිගහැරුම .





වෙලාව රාත්‍රී හයයි තිහයි . අඳුර වෙනදාටත් පෙරම මෙල්බර්න් නගරය සොයා පැමිණ ඇති සේය. හිරිගඩු පිපෙන ජුලි සීතල හැන්දෑවේ ගණ ලොම් කබායකින් උණුසුම් වූ මම කාරයට ගොඩ වී රථය පන ගැන්වීය. නිවසේ සිට Chandston දුම්රිය ස්ථානයට ඇත්තේ විනාඩි පහළොවක් තරම් දුරකි .වියවුල් සිතිවිලි හිත කළඹමින් හිතට වද දෙයි . පොද වැස්ස අතරින් මම රථය ඉදිරියටම ධාවනය කලෙමි . දුම්රියපල පෙනෙන මානයට මම ලඟා වන විට වෙලාව සවස හත කිට්ටු කර තිබුණි . සීතලට පිපෙන බ්ලොසම් මල් පිරුණු ගස් වලින් හැඩ වුනු අතුරු පාරකට රථය හරවූ  මම අඳුරු බ්ලොසම් ගසක්  යට රථය නතර කලෙමි . පොද වැස්ස දැන් මහා වැස්සකි. සුළඟට හැලෙන බ්ලොසම් මල් පාර පුරා රතු රටා මවමින් සීසීකඩ විසිර යයි .



"හෙලෝ නෙලුම් "


"හෙලෝ ගිම්හාන්..ඔයා ඇවිල්ලද ඉන්නෙ "


"ඔව්.. ඔයාලගෙ ගේ පේන මානෙ නතර කරන් ඉන්නෙ . ඔයා කොයි හරියෙද දැන් "


"අනේ ගිම්හාන් ..අද ටිකක් busy දැනුයි Flinder Street වලින් train එකට නැග්ගෙ.. තව පැය බාගයක්වත් යයි කමක් නැද්ද ?"

"ඔයා හිමීට එන්න .. මම ඉන්නං "

"හරි ..මම ඉක්මනට එන්නං..දැන් Cut වෙයි . Tunnel එකේ ඉන්නෙ .. ඔයා .... "


"බීප්... බීප්... බීප්..." නෙලුම්ගේ දුරකථනය විසන්ධි  විය.


මෝටර් රථයේ එන්ජිම ක්‍රියා විරහිත කල මම අසුනට බර වී කල්පනාවක ගිලුණි.


"නෙලුම් " ... වචනයේ පරිසමාප්ත අර්ථයෙන්ම ස්ත්‍රීත්වය උතුරායන  පියුමක්මය. ඇය හා මාගේ මුල්ම හමු වීම මීට මාස කිහිපයකට  පෙර සිදුවිය. ඇය, මාගේ නිවසේ මා හා වෙසෙන මගේ මිතුරු දේවකගේ යෙහෙළියකි . සති අන්ත විනෝද චාරිකාවකට ඇයත් අප සමග විනෝද චාරිකාව යාමට ආරාදනා ලැබ තිබුණි.


"This is nelum.. one of my best friends,  Melan's wife. Melan is at work today . So he has decided to send Nelum to join our trip"


"Nelum .. This is gimhan, my house mate"


" Hello.. nice to meet you."


සිනහවෙන් දිදුලන දෑසෙන් මා දෑස දෙස එක එල්ලේ බලා ඇය මට අතට අත දුනි.


"nice to meet you too "


ඇයගේ දිදුලන දෑසේ මිතුදමට වැඩි ආරාධනාවක ඉඟියක් ඇති බව මට හැගේ.


ගැහැණියට මම ඉතා ප්‍රිය වෙමි.  කුඩා දරුවෙකු සමනලුන්ට , කුරුලන්ට  ප්‍රිය යම් සේද..එලෙසම මම ගැහැනුන් ප්‍රිය කලෙමි. එය කෙනෙකුගේ කටෝර නිර්වචනයක් හමුවේ බාල්දු වන , ශිෂ්ට සමාජ රාමු හමුවේ කූඩුවන සිතිවිල්ලක් වුවද ස්වාභාවදර්මයෙන් පිරිමින්ට උරුමකර දී ඇති සේම මම ගැහැනුන් දැඩිව ප්‍රිය කලෙමි. ඔවුන්ගේ මෘදු ලාලිත්‍යයට , පිරිමින්ට වඩා සියුමැලි කවාකාර හැඩතල ඇති අඟපසඟට , සුළඟ මෙන් නිතර වෙනස් වන ගති පැවතුම් වලට .., මේ සියලු දෙයින් පරිපූර්ණ මේ අපූරු සත්වයාට මම දැඩිව ප්‍රිය කලෙමි.


සීතල හිමෙන් වැසුණු bullar කඳු මුදුනේ තවත් එක් හිම තුහිනයක්‌ මෙන් සුසුදු පියකරු නෙලුම් මා හා කෙළිදෙලෙන් ගෙවූ ඒ දිනය අවසානයේ අප සමීප මිතුරන් බවට පත්ව තිබුණි . ඒ මිතුදම එකිනෙකාගේ දුරකථන අංක හුවමාරු කර ගැනීමට තරම් මුහුකුරා ගොස් තිබුණි. මෙල්බර්න් නුවර සුප්‍රකට කෝපි අවන්හලක අවන්හල් සේවිකාවක් වූ ඇය හමුවීමට මට වැඩි පරිශ්‍රමයක් දැරිය යුතු නොවීය. ඒ අවසරයෙන් නිතර අවන්හලට ගොස් ඇයගේ අතින් කෝපි කෝප්පයක් පානය කර ඇය සමඟ පොඩි කතාබහක නිරත වූ මා හා ඇයගේ මිතුදම දින සති ගෙවී යද්දී දළු ලා වැඩෙමින් තිබුණි. සියල්ල මෙලෙස සිදු වෙද්දී මා නිවසේ මා හා එකට වසන මා මිතුරු දේවකගෙන් මේ මිතුදම වසන් කරන්නට මා කල්පනාකාරී වූයේ මෙය හුදෙක්ම මිතුදමට වැඩි යමකට කල ආරාධනයක් යයි මට හැඟී ගිය නිසාවෙනි.


මෙල්බර්න් නුවර මාගේ රැකියා ස්ථානයට යාබදව පිහිටි ඇයගේ කෝපි අවන්හලට සුපුරුදු පරිදි ගොඩ වූ මට අද මා වෙත එන නෙලුම්ගේ මුහුණේ යම් වෙනසක් පෙනුනි. ඇයගේ සුසුදු කම්මුල් තඩිස්සි වී රතුපහ ගැන්වී තිබුණි. ඇස් ඉදිමී බිමට බරව තිබුණි .කෝපි කෝප්පය රැගෙන මා අසලට පැමිණි ඇය මා දෙස කෙලින් නොබලා දෑස් බිමට හරවාගෙන සිටියාය.


" Hey, are you alright Nelum? "


"Yes, Im allright .. Gimhan, I want to talk with you, tonight after work. Would you be able to come near to my house and wait at about seven thirty tonight."


" Yeah sure.. But what about Melan"


"He won't be there tonight. He got work tonight."


"Okey.. Will meet you up then. But are you all right Nelum?"


"Yes... I'm fine..Need to go now.. Bit busy."


" OK. See you soon then. Take care. Bye."


බිමට යොමාගත් දෑසින් යුතුව මා හා කෙටි පිළිසඳරක යෙදුනු ඈ නැවතත් ඇගේ රාජකාරි කටයුතු වලට දිව යද්දී සිදුවන්නේ කුමක්දැයි වටහාගත නොහැකිව මා අවන්හලෙන් පිටවිය.


රථයේ ජනේලයට තට්ටු කරන හඬින් කල්පනා ලෝකයෙන් මිදුණු මා ඇස් අර බැලීය. කුඩයක්ද අතින් ගත් නෙලුම් රථයේ දොර අසල සීතලට ගුලිගැසී බලා සිටී.


"නගින්න වාහනේට " රථයේ දොරගුළු විවර කරමින් මම ඇයට පැවසීමි. දැඩිව ඇදහැළුණු වැස්සේම දිවවිත් ඇය රථයේ ඉදිරි අසුනේ ඉඳගත්තාය.


" මොකද නින්ද ගියාද ?' ඇය සිනාසෙමින් මා දෙස බලා සිටි.


" නෑ ,පොඩ්ඩක් ඇහැ පියාගෙන හිටිය ඔයා එනකන්."


" ගිම්හාන් ..මට ඔයත් එක්ක පොඩ්ඩක් තනියෙන් කතා කරන්න ඕනෙ. අපි කොහාට හරි යමු ටිකක් කතා කරන්න."


"අපි  dinner ගන්නත් එක්ක restaurant එකකට යමු නෙලුම්."


"බෑ.. මට සෙනග නැති තැනක ඉඳං ඔයත් එක්ක තනියෙන් කතා කරන්න ඕනෙ ගිම්හාන්."


රථය පන ගන්වූ  මා එය ඉදිරියට දාවනය කරන්නට පටන් ගත්තේය .සීතලට ඇදහැලෙන වැස්සේ රථය ඉදිරියට දාවනය වුවද වදනකුදු  මුවින් පිට නොකළ ඈ කවුළුවෙන් එපිට ඇදහැලෙන වැස්ස දෙස හිස් බැල්මක් යොමා සිටි . මා රථය , අසල තිබූ ලැගුම් හලක් වෙත හරවා නැවතිය.


"නෙලුම් , ඔයා කාර් එකේ ඉන්න . මම රූම් එකක් රිසව් කරගෙන එන්නම්."


"මුවින් වදනක් පිට නොකළ ඈ හිස වනා එයට එකඟ වීය."


රථයෙන් බැසගත් මම තානායමට පියවර නැගුවෙමි.


සියල්ල සිදුවෙමින් තිබුනේ සපල කරගන්නට පෙරුම්පුරමින් තිබූ යම් සැලසුමකට යැයි හැගේ.නමුත් සිතිවිලි තවමත් වියවුල්ය . කලින් කලට හමු වූ පෙම්වතියන්ගේ ආදර  ප්‍රේමවන්තයාගේ චරිතයට පන පොවා අත්දැකීම් තිබුනද මේ නම් මෙතුවකට නොකළ අලුත්ම චරිතයක්ය. සිදු නොකළ යුතු රංගනයක්ය .සිදු නොවිය යුතු නාටකයක්ය  . මා කරන්නේ වරදක්ය . වරින් වර ඒ හැගීමෙන් හිත කැළඹෙයි . නෙලුම් විවාහක කාන්තාවකි. ඇය මා වැනිම තවත් එක් පිරිමියකුගේ බිරිඳය. මා මෙන්ම අනාගතය ගැන සුබ  සිහින දකින මා මෙන්ම සිතුම් පැතුම් ඇති මාගේ සම වයසේ පිරිමියකගේ ආදර ප්‍රියම්භිකාවය.  සිදුවිය යුත්තේ ඇය සමඟ කාමරයක තනිවීම නොවේය . සිදුවිය යුත්තේ කුමක් වුවද ඒ දැන් සිදුවෙමින් පවතින දේ නොවේය .


සියල්ල එසේ වුවද සියලු තර්ක විතර්ක යටපත් කර පෘතග්ජන මිනිස් සිතේ සියලු සුසිරිත් පාගා  නැගෙන පාපතර හැඟීම් වලින් සිත පිරි යමින් තිබුණි . තානායම් කාමරයේ යතුර ගත් මම නෙලුම්ද සමඟ කුටියට ඇතුල්වීය .කාමරයට ඇතුල් වූ ඇය විශාල සුවපහසු ඇඳමත වාඩිවූවාය .


"ගිම්හාන්" මා ඇය දෙස බැලීය .


Part time lover - පළමු දිග හැරුමේ නිමාව .

3 comments:

  1. හී හී තව පාරක් කියෙව්වා අයියේ..පට්ටයිලු...ඔන්න දිගටම පිලිවෙලට කතාව දාන්න ඕනේ හරිය... ඔන්න මංගල කොමෙන්ටුව මගෙන්

    ReplyDelete
  2. දැන් කෝ තෙවන දිග හැරුම?

    ReplyDelete
  3. මාරු කතාවක් කොල්ලෝ !!!
    ඉතුරු කතාව කියවන්න කැමති

    ReplyDelete